Klockan är nu 12

Klockan 12 en helt vanlig söndag ser Thess ut så här, i min säng

'

Emmah sitter och leker under trappen


Och jag ser ut så här, ser inte jätte glad ut, men jag känner mig inte på topp heller. Blev lite mycket rödvin kanske. Men jag har nog kommit på författares knep för att få inspiration, att dricka, och bli lite halvflummig. Funkade iallafall på mig mitt i natten framför datorn igår.



Jag vaknade riktigt hungrig, men ska först nu upp och äta frukost. Har städat här nere tills nu ungefär. Tänk er själva vad 5 småungar kan göra med en nedervåning. Just precis ja.
Kram kram allihopa.
Hur spenderar ni er söndag?

Kommentarer
Postat av: Kornelia

Va fin du är :)

2008-12-21 @ 18:23:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0