Kaviar, ansikten och plugg

Det var en lång pluggdag, jag hade barnvakt till Emmah idag så vi satt från 11-9 ungefär.
Vi höll oss ganska lugna hela tiden faktiskt, och något riktigt slagsmål blev det inte. Fast, om sanningen ska fram, vi kanske inte var så hemskt effektiva hela tiden. Men 90 % av tiden var det nog effektivitet. Ja om man räknar in diskutioner om min bok jag tvingade dem att läsa utkastet ur, och livet, kärlek, religion, samhället och hårfrisör besök.
Jajamensan, effektivitet kallas det.
Sedan stack jag inom en kompis och spelade lite GiutarrHero, jag fick 97% rätt på easy. Lite stolt där faktiskt, en gång fick jag till och med 100% men Medium ska jag nog inte ge mig på, som jag brukar säga, jag citerar:
Man ska fortsätta där man är bäst och stanna där.
Fick jag det sagt också.

Typiskt mig att vara natthungrig. Någon som känner igen sig? Jag åt precis äkta kaviar ur burk. Gott faktiskt, om man inte äter för mycket, då mår man illa, väldigt illa.



Imorgon kommer bilder på vår pluggstund, jag glömde kameran i min bil och orkar inte resa mig ur sängen för att hämta den.

Ibland tittar jag på mig själv och tänker, är det där jag. Det där är alltså mitt ansikte, som jag kommer åldras tillsammans med och genomleva livet tillsammans med. Att mitt ansikte, mitt utseende, det är jag. Det ser ut som mig, men det kanske inte känns som mig. Att människor tänker att genom att se mitt ansikte känner de mig. Hmm, lite häftig känsla sådär ibland. Nu är jag trött, märks på mina konstiga tankar. Kram och Godnatt




Kommentarer
Postat av: emil

jo men de te klart man kommer att åldras med sitt ansikte men jag tycker att du ser bra fin ut..

jaha men jag tycker att det e bara att du får några dagar som du bara kan plugga med ibland förstår jag inte hur du hinner med allt den frågan har jag ställt mig många gånger hmm vad är det hon gör för att hinna allt??

2008-12-18 @ 11:16:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0