Jag luktar hästskit. -Thess

Rebecca sitter i soffan och pluggar. Vi är i pappas hus nu. Rätt trevligt faktiskt.
Min katt har faktiskt inte terroriserat huset onödigt mycket dessa två dagar. Hon älskar att attackera pappas blommor, så det ligger jord och löv lite överallt i huset. Fast idag har jag faktiskt varit så duktig så jag har dammsugit bort dom :)

Jag vaknade upp bredvid Rebecca imorse. Eller jag trodde rättare sagt att jag skulle se henne liggandes bredvid mig, men hon satt i soffan med Emmah. Märkligt. jag brukar alltid vakna annars när Emmah vaknar. Men imorse var det Rebecca som kom med kaffe till mig :)
Sen hjälpte jag henne med stallet. Där av min hästskitsdoft :)

Jag har inte så mycket vettigt att säga idag.
Ikväll ska jag o Rebecca laga middag till mamma o Morgan som har 3-års bröllopsdag idag :) Grattis på dom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0