Halmstad och Eurostop

Tänk vad man kan hinna med när man vill.
Vi åkte till Halmstad, Eurostop
Köpte en julklapp till min bror
och några stycket till Emmah, så nu är hon färdig iallafall
Ska bara köpa till thess, edvard, monica och lilla max:)

    


   Som vanligt när man är jätte hungrig så tar man en MASSA onödigt också. Fast de e gott

 Emmah kunde så klart inte sitta fint. Vilken unge i den åldern kan det?


Fint gult diadem, lånat av Emmah. och mina nya skor:)


Nu ska jag hinna göra iordning oss på 30 min innan gästerna kommer.
Kram kram
vad gör ni idag?


Kommentarer
Postat av: Linda

Jag ska gå på bio och se the day when earth stod still :) Hoppas du får en trevlig kväll !

2008-12-20 @ 18:51:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0