Godmorgon och samhället

Skulle egentligen gått upp 9, men ja, ni såg jag vad som hände där, klockan är nu istället 12.
Jag ska nu dricka kaffe, slänga skräp, stallet och sedan maxi. Sedan kommer Emmah hem.

Om ni undrar hur det gick med den undersökningen om barn i dagens samhälle, kan jag svara lite kort så här:
Den är fortfarande på G, och anledningen till den är att jag vill se hur långa dagar på dagis faktiskt förändrar/om de nu förändrar barnent. Egentligen behöver ju barnet sina föräldrar mer, kanske mer än de får idag, å andra sidan finns det mycket positiva saker men dagis.
Kan en trottsig tonårsperiod ha några samband med dagis? Hur påverkar det barn i de långa loppet att vara på dagis? Hur påverkar det människan i framtiden, och hur påverkar det samhället?
Jag försöker att inte ha en negativ eller positiv egen synvinkel å andra sidan är det svårt att vara helt opartisk eller tänka egna åsikter om saker.

Nej, upp och iväg.. snart.. ska bara dricka upp kaffet här i sängen:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0