God morgon allihopa

God morgon allihopa säger jag med ett glatt leende på läpparna.
Nu har jag varit uppe i ungefär 5 minuter, och håret är fixat och kläderna på.
Eller, det enda jag gjort med håret är satt i ett diadem då jag glömde borsta det efter duschen igår.
Och kläderna består av slappebyxor, raggstrumpor, och ett linne med en svart munk tröja över.
Emmah sitter här bredvid mig och ska äta fil och musli nu, jag har in kära kaffekopp bredvid mig.
Idag funderar jag på om jag ska hinna in till Halmstad och julhandla lite eller m jag ska ta det imorgon.
Får se hur jag gör, stallet ska göras nu på morgonen efter 9 då Emmah är lämnat.
Nu när det inte är jag som gjort stallet på ett tag så det lär vara en hel del att göra.

Vädret är fruktansvärt, en sån dag som aldrig kommer bli riktigt ljus, så försök ta er ut en liten stund idag nu på dagen. Men klä er, så ni slipper frysa.
Jag ska gå in mina kängor idag som jag fick så jag har lite att göra jag med.
Ne, nu ska jag göra iordning Emmah lite så hörs vi av lite senare idag.

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0