Gentlemän och sånt

Sovit super länge idag, skönt!
Sov nästan till nu snart, och det var länge sedan jag sov så länge.
Synd bara att kaffet är slut här hemma i min pappas hus.

Något jag saknar nu för tiden är gentlemän, suck, hatar att gå ut på puben och killar tittar på en helt utan respekt, och utan att inge en värdighet.
Varför är det så svårt för killar att behandla en med respekt, öppna lite dörrar och kanske vara lite mer värdig, istället för att titta på en med höja ögonbryn uppifrån och ner, och sedan le, och försöka charma en med skit tråkiga repliker.
Tror ni seriöst jag faller för en sån kille?
Då skulle man behöva vara riktigt desperat, och så desperat skulle jag nog aldrig kunna bli.
Hatar också når killen säger, men skriv till mig på facebook då.
För nu är det så här lilla vän, "if u want me, then u can do it". 
Jag ska inte behöva göra ditt jobb, om du nu skulle råka bli intresserad.
Märks det förresten att jag läst, "dumpa honom, han vill ändå inte ha dig"?
Där lär man sig att en kille som verkligen vill ha en, försöker.

Ne, ska läsa lite ur en annan bok jag har nu.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0