En massa projekt på gång, gillar det.

På den här sidan hittade jag en massa fina kläder till Emmah.
Men tänkte den ekonomiska Rebecca, att här minsann kan man sy själv. Och det ska jag, en dag.
Saken med mig är att jag alltid har en massa projekt på gång.
Självklart kommer Emmah och skolan först, men samtidigt bloggar jag, vilket är jätte roligt,
jag håller på med en bok,
jag stickar och håller nu på med en mössa, raggsockar och en tröja till Emmah.
Jag har tyg hemma för att sy en jacka/kappa till mig och
jag läser ungefär 3 böcker samtidigt. Eller inte samtidigt, men jag varvar dem beroende på humör.

Nu snart ska jag titta igenom IKEA katalogen för att hitta billiga saker till min lägenhet, jag ska till och med börja gå på lite auktioner för att hitta möbler och annat billigt. Som alla kan räkna ut när man är student så flödar ju inte pengarna över, men som jag tänker för att trösta mig själv,
Ju mer pengar, desto mer utgifter, ju mindre pengar, desto mindre utgifter
Funkar oftast att tänka så, inte alltid, men ofta.

Funderar på hur jag ska lyckas väva ihop historien i min bok, om Emma & Robert.
Det ska bli en ungdomsbok, och det ska även finnas en Jimmy, hmm

Kommentarer
Postat av: linnea

när får jag läsa utkastet av boken? (SUPERNYFIKEN!)

2008-12-18 @ 22:15:03
URL: http://bowforme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0