Emmah som Lucia

Emmah var Lucia idag på dagis. Det va riktigt riktigt gulligt:)



Fast lite blyg var hon, att stå där framför allihopa och sjunga.
Efter det åt vi pepparkakor och saffransbullar och drack glögg hemma hos Dennis. Rktigt mysigt.

Är helt inne i böckerna nu från filmen Twilight. Kan man bli kär i en fantasi låtsas vampyr? haha. Läste ju ut den första innat, och nu är det bara ett kapitel kvar i bok nr 2.

Var med om en annan sak idag med, varför blir det alltid så, att människor med vissa sorters energier dras till mig som en magnet? innan har jag mest upplevt det med de i min ålder, men idag kände jag det med en äldre. Menar nu inte attraktion när jag menar med dras till mig. Och varför blir vissa så osäkra i min närvaro, jag tycker ju istället det borde vara jag som blir osäker. hmmm

Kommentarer
Postat av: joanna

ÅH så gullig din lilla ängel är!

hoppas att du inte glömde säga till henne att jag är stolt över att hon var med i lucia tåget ?!

2008-12-12 @ 23:35:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0