Emmah i en röd balja

Varken jag, Emmah eller Thess har en bra dag idag, varför blir det så? Är det kanske för det är vinter, mörkt jämt, ingen energi och ändå en massa som ska göras? Hmm, kanske är svaret.

Nu sitter iallafall Emmah och badar i sin lilla röda balja (vi har inget badkar) och sedan ska hon toffsas, menas med, hon ska sova med en massa toffsar i håret för imorgon har de Lucia på hennes dagis. Det blir ju jätte spännande tänkte jag mig:)

Har fått hem "Twilight" böckerna idag med. Men säg inget till Thess, för jag hade planer på att hinna läsa den första innan hon får reda på det. Råkade lova att hon skulle få läsa den först, men det hon inte vet, lidet hon inte av. Så nu får v hoppas att hon missar det här inlägget.
Något tur måste jag väl ändå ha idag?

Kram kram så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0