duschat i kallt vatten

Nu ska jag sova, ska bara föna håret först.
Tog en lång dusch innan, tänkte ta shampoo, balsam, raka benen och annat, o sedan peela kroppen. Medans jag står där, utanför duschsträlen för att peela kroppen hände något. Varmvattnet tog slut, iskallt, och jag var tvungen att få bort all peeling på hela kroppen, jag blev väldigt kall bör poängteras.
Men skyll inte allt på mig, SÅ lång tid tog det inte för mig, utan det beror nog på att några timmar innan hade hela familjen duschat, därav lite varmvatten.

Pratade med mig kompis precis nu med, ibland förvånar människan mig, att vi facktiskt är så pass starka som vi faktiskt är. Vi klarar av rätt mycket här i livet, och vad säger man, det man inte dör av blir man starkare av. Så länge man vänder sina livserfarenheter till något lärorikt och positivt så stämmer nog detta.
Tyvärr i somliga fall blir ju vissa bittra i stället, men vissa överlever på grund av sin bitterhet. Det får dem att gå vidare varje dag. Ni vet själva när ni är riktigt riktigt arga, som exempel att någon inte dammsugit och verkligen lovat detta. Du börjar dammsuga, arg som ett bi, och när du ändå är igång, lika arg som innan börjar du lyfta på sängar, soffor och medans frustrationen byggs på är helt plötsligt allt gjort. Känner ni igen er? Tror vissa överlever på just det, frustration, ilska och bitterhet. Men jag försöker vara positiv, allt kan hända, och allt är möjligt, så länge du gör något du älskar och försöker uppnå vissa mål du har.

Med de djupa tankarna avslutar jag för natten, ska krypa ner i sängen med min bok av Emma Hamberg, Mossvikenfruar och läsa.
Kram på er allihopa, ha en underbar natt, och undvik mardrömmar, Thess hade det inatt och kom till slut ner och la sig bredvid mig och Emmah.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0