Dagen fram till 13:00

Så, stallet avklarat idag också. Var en hel del att mocka idag, men det klarade jag. Fick min lilla träning där för dagen. Solen tittade fram här i Halland också, och det är ju alltid trevligt så stod ute ett tag och lät den lysa på mig.


Gick omkring i mina nya skor idag med. Det är 37:or men ändå får jag plats med raggisar:) Riktigt bra,bra köp Rebecca, bra köp.  Emmahs haklapp ligger där med, inte för att hon använder haklap längre med den fungerar riktigt bra som mantel till alla hennes djur.



Så här glad var Emmah imorse, och där ligger hennes hund också, som heter Felicia. Felicia är en rätt gnäbbig liten hund som kan vara rätt påfrestande.
Sista dagen idag på dagis, sedan kommer hon vara ledig ända tills den 5 januari. Det kommer på vissa sätt vara skönt att ha henne hemma, men ändå, är det fel att känna att man alltid har henne upp i sig? Man får licksom aldrig egen tid, förutom på kvällarna, inte ens toalettbesök avklaras i ensamhet när hon är hemma. Och mina tentor som ska pluggas till, har två tentor den 7 och 12 januari, två stora på 30 och 15 poäng. Aja, det får gå, man kan allt man vill:)


Ska snart ge er tips på riktigt bra fotbad:) för olika sorters fötter, trötta, kalla, varmahårda, spruckna och svullna.
Kram kram allihopa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0