Bra med skatt ibland, bra sjukvård

Så, hämtat ut Emmahs nya skor idag. De som kommer från doktorn, iomed hon har lite fel på benen och fötterna.
Visar bilder senare, men de är jätte fina. Tack och lov för att jag bara betalar 300 kr stycket när de är värda minst 1500 kronor. Speciellt utpassade till hennes fötter och i riktigt bra kvalite. Ibland är det bra med hög skatt, då vi får så grymt bra sjukvård.

Ska börja plugga nu, läsa i min fina och intressanta lagbok lite om Socialrätt.


Fast.. det skulle behövas städas, tvättas. damma lite, är lite sugen på att baka också, osv.
 Men jag MÅSTE plugga, men, det är svårt när det är så stökigt, fast jag Måste. Får stålsätta mina städkänslor och försöka tränga undan dem. Hoppas de infinner sig sedan igen när jag hämtat Emmah på dagis igen.


Kommentarer
Postat av: camilla

kände likadant när jag hämtade Elias skor på ortopedtekniska 300 kr ... fina fina och speciellt gjorda till han ... vid sådana tillfälle är man glad att man bor i Sverige...

2008-12-05 @ 18:48:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0