Bilder och iväg

Slapp stallet idag, skönt. Men jag ska ändå dit snart för julmiddag eller vad det kan kallas idag.
Så nu borde jag ta mig upp, fixa iordning mig och dra, men jag orkar inte riktigt.
Legat i sängen fram till nu, förstår ni hur skönt det är?
Jag njuter verkligen av att kunna ligga i min säng tills nu.
Men ska försöka tvinga upp mig själv och starta omgörelsen.
Snacka om stor skillnad det är på en, sminkad och osminkad.

Så här såg alltså vi ut igår, lite suddiga och halvdåliga då det togs med en mobilkamera.
Vi var hela syskonskaran, med en massa kompisar, stort gäng, svårt att hålla reda på alla, men kul:)

Thess                                                                       Jag
 

 

Min bror lyckades inte komma med på något kort tyvärr

Kommentarer
Postat av: susan & tyra

kikar in ...



god fortsättning



kramar :D <3

2008-12-26 @ 17:22:13
URL: http://tyrassusans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0