Bara en vanlig kväll

Såg precis Blondinbella på tv:n och tydligen ska ju hon vara med i "Lets Dance"
Har inte följt det programmet något, men tydligen är det något som svenska folket följer.
Tittar väldig sällan på tv överhuvudtaget, och då jag tittar beror det mest på slumpen vad jag tittar på, det som går precis då brukar väl vara det som tittas på.
Får väl se hur det går för henne då, såg ju ganska bra ut på repetitionen, och ärligt, jag trodde inte hon var sån som kunde dansa, men hon kan tydligen nästan allt den tjejen. Man vet inte om man ska hata henne, eller gilla henne.
Iallafall, hennes blogg hittar ni här på Blondinbella

Änltigen sover Emmah, och det känns riktigt skönt, för hon höll på att joxsa runt i sängen i säkert en timme, men idag gjorde det inget. Innan har man nästan själv varit på bristningsgränsen av trötthet och det enda du vill ha är lugn och ro, då är en sådan kväll en stor tålamodsprövning, men idag, gjorde det ingenting. Känns bra faktiskt, och man känner att man kanske inte tillhör kategorin utav de värsta mammorna, haha.

Jaha ja, nu ska jag sitta och skicka med beställningar från flygkatalogen, iomed hela familjen (utom stackars mig) ska åka utomlands snart. Ska bli spännande och se vad jag hittar.

Nej tänkter ni nu direkt när ni ser bilderna jag har, men lugn, jag ska inte bli en modebloggare (bara på saker som är riktigt snyggt) men som alla vet, eller inte alla men de som känner mig så hatar jag att frysa, verkligen hatar det, och många gånger när jag försöker klä mig snyggt misslyckas jag på grund av att det blir för kallt.
Typiskt bara att dessa skorna är på modet nu, det gör att de är super dyra, suck. Så jag väntar snällt tills nästan år och hoppas priserna går ner en aning tills dess:) Sedan vill jag också se hur bra kavliten är, och det kommer jag ju märka när vinterbilderna på modebloggarna kommer tillbaka (om de använder sina ugg då)

Till Emmah

 
Och till mig

   

Kommentarer
Postat av: Pauline

Mode nu? Det har de varit minst de senaste 5åren vad jag vet...

2008-12-31 @ 00:20:11
URL: http://paulinemartens.blogg.se/
Postat av: Alina

mysiga skor!

2008-12-31 @ 00:26:35
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0