ännu en dag i våra liv

Så börjar ännu en dag i våra liv, och kanske den här dagen inte ens kommer vara så märkvärdig att den etsar sig fast i vårt minne, vi kanske inte kommer komma ihåg vad vi gjorde måndagen den 15/12 -08 om några år.
Vi får väl se hur den här dagen blir. För vissa kanske just den här dagen verkligen etsar sig fast i minnet, och kommer vara fastetsat där för evigt, hoppas det är på positiva vägar och inte de negativa vägarna.
Till er som råkar ut för något idag, en kram, som kanske ger lite värme.

Jag är riktigt trött (som vanligt) och min rygg har den där fina S-formen känns det som igen. Men jag lever, och är uppe.
Ska försöka plugga hela dagen, så hoppas att jag lyckas med detta.

Kram så länge på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0