Allvaret börjar strax

Alldeles strax börjar allvaret, ska hämta lilla gulliga Emmah.
Hon brukar tyvärr ha en benägenhet att skrika när jag kommer, hon vill alltid stanna kvar på dagiset.
Men men, när jag sedan väl fått in henne i bilen brukar hon börja babbla på om vad hon gjort under dagen.
Det bästa som finns är att vara mamma, tyvärr får man inte reda på hur reslutatet blir innan hon är tonåring.
Då får man nog höra om vad man gjorde fel som förälder.
När de sedan själva får barn brukar man få höra om vad man gjorde bra som förälder, förhoppningsvis vill säga.

Men jag älskar den lilla pluttan iallafall, och ibland säger hon att hon älskar mig med så det är ju bra.

Julafton snart, vad önskar ni er?
Jag vet faktiskt inte riktigt, men i vår familj är det inget stort med julafton iomed mina släktingar är Jehovas vittnen.
Så det blir bara jag, min syster och bror och Emmah.
Eller Emmah ska ju vara hos farmor och farfar över julafton. Där firar de "riktig" jul så tror det blir roligare för henne, eller jag hoppas det.

Kram på er alla så länge. Här ska städas snart också

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0